Subject: FW: Puurkaevu asukoha kooskõlastamine Kevade kinnistul
From: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 13:32:01 +0300

From: Rein Kallas <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 23, 2025 1:19 PM
To: Melika Alliksoo <[email-masked]>
Subject: FW: Puurkaevu asukoha kooskõlastamine Kevade kinnistul

Palun registreerida deltas ja mulle.

Parimat,

Rein

From: Maarja Antson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 23, 2025 12:54 PM
To: info transpordiamet <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Rein Kallas 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Puurkaevu asukoha kooskõlastamine Kevade kinnistul

Tere

Oleme saanud tagasisidet, et Kevade kinnistule planeeritavat puurkaevu 
asukohaga X:6468607.03;Y:662122.55 Transpordiamet ei kooskõlasta kuna 
riigitee 22140 rekonstrueerimise projekti raames ei jääks puurkaevu 
hooldusalaks taotletud asukohas piisavalt ruumi.

Oleme muutnud planeeritava puurkaevu asukohta, planeerides puurkaevu Kevade 
kinnistu asemel Väike-Laksi (18501:001:0684) kinnistule. Planeeritav 
puurkaev hakkaks olmeveega varustama kokku kolme kinnistut: Väike-Laksi, 
Kevade ja Suve. Asendiplaan planeeritava lahendusega on lisatud manusega.

Kas Transpordiamet kooskõlastab asendiplaanile märgitud uue puurkaevu 
asukoha?

Lugupidamisega

Maarja Antson

dokumendihalduse spetsialist

Puurkaevumeistrid OÜ

+372 515 9269

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

* Käesolev e-kiri koos võimalike lisadega on konfidentsiaalne ning selle 
edastamine asjasse mittepuutuvatele osapooltele ei ole lubatud.

Kontakt Maarja Antson (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval R, 28. märts 2025 
kell 16:50:

Tere

Oleme projekteerimas Kevade, Aardlapalu küla, Kastre vald, Tartu maakond 
(29101:001:1980) kinnistule puurkaevu. Planeeritav puurkaevu jääb avalikult 
kasutatava tee kaitsevööndisse.

Kas Transpordiamet kooskõlastab asendiplaanile märgitud puurkaevu asukoha 
(asendiplaan lisatud manusega)?

Lugupidamisega

Maarja Antson

dokumendihalduse spetsialist

Puurkaevumeistrid OÜ

+372 515 9269

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

* Käesolev e-kiri koos võimalike lisadega on konfidentsiaalne ning selle 
edastamine asjasse mittepuutuvatele osapooltele ei ole lubatud.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.